.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان این که دخالت در انتخابات توسط هیچ مدیری در این استان پذیرفتنی نخواهد بود، گفت: گزارش موثقی در این خصوص دریافت شود بر اساس تکلیف این اقدام را به هیچ عنوان بر نمی تابیم. استاندار مازندران: دخالت مدیران در انتخابات به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان این که دخالت در انتخابات توسط هیچ مدیری در این استان پذیرفتنی نخواهد بود، گفت: گزارش موثقی در این خصوص دریافت شود بر اساس تکلیف این اقدام را به هیچ عنوان بر نمی تابیم.(ادامه)
نادری گفت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند. مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
نادری گفت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند.(ادامه)
«احمد وحیدی» وزیر کشور، در حاشیه هیات دولت، گفت: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان ...

خبر مهم وزیر کشور درباره تقسیم استان شرقی و غربی+ جزئیات
«احمد وحیدی» وزیر کشور، در حاشیه هیات دولت، گفت: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان ... (ادامه)
سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد. تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟ بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد. آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی توافق برای تعطیلی شنبه‌هاست
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.(ادامه)
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از تمایل دولت به تعطیلی پنجشنبه‌ها خبر داد و گفت: الان سال هاست که تهران به‌عنوان مهمترین شهر کشور و محل تعامل با جهان پنجشنبه ها تعطیل است و مشکلی به وجود نیامده است. حالا من نمی دانم چه شده که یک عده می گویند شنبه تعطیل باشد.
معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از تمایل دولت به تعطیلی پنجشنبه‌ها خبر داد و گفت: الان سال هاست که تهران به‌عنوان مهمترین شهر کشور و محل تعامل با جهان پنجشنبه ها تعطیل است و مشکلی به وجود نیامده است. حالا من نمی دانم چه شده که یک عده می گویند شنبه تعطیل باشد. (ادامه)
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد. آیین واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی برگزار شد
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود. گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
وزیر ارتباطات گفت: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود.(ادامه)
شمال نیوز: ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی و رسماً مدیریت این استان را بر عهده گرفت. شفقت سکان استانداری لرستان را به دست گرفت
شمال نیوز: ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی و رسماً مدیریت این استان را بر عهده گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد. تغییر سکاندار اجرایی ؛ استراتژی ضروری برای پیشرفت مازندران
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد.(ادامه)
شمال نیوز:

«ابوطالب شفقت» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان منصوب شد. «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان شد
شمال نیوز: «ابوطالب شفقت» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.(ادامه)
مقصد بعدی سید محمود حسینی پور نماینده عالی دولت در استان مازندران، پس از ۲۹ ماه حضور در ساختمان سفید استانداری مشخص شد. مقصد بعدی حسینی پور مشخص شد/ استاندار بعدی مازندران کیست؟
مقصد بعدی سید محمود حسینی پور نماینده عالی دولت در استان مازندران، پس از ۲۹ ماه حضور در ساختمان سفید استانداری مشخص شد.(ادامه)
آن‌طور که از شواهد و همچنین اظهارات وزیر کار برمی‌آید تصمیم دولت برای ارسال لایحه‌ای به مجلس مبنی بر اصلاح قانون کار و تعیین تکلیف دستمزد کارگران در مجلس و واگذاری این امر به قوه‌مقننه جدی است تا با تغییرات ایجاد‌شده در مواد قانون‌کار، دیگر فرآیند تعیین دستمزد کارگران به‌صورت سه‌جانبه و با حضور نمایندگان جامعه‌کارگری، کارفرمایان و دولت صورت نپذیرد. مجلس مقابل این اقدام بایستد
آن‌طور که از شواهد و همچنین اظهارات وزیر کار برمی‌آید تصمیم دولت برای ارسال لایحه‌ای به مجلس مبنی بر اصلاح قانون کار و تعیین تکلیف دستمزد کارگران در مجلس و واگذاری این امر به قوه‌مقننه جدی است تا با تغییرات ایجاد‌شده در مواد قانون‌کار، دیگر فرآیند تعیین دستمزد کارگران به‌صورت سه‌جانبه و با حضور نمایندگان جامعه‌کارگری، کارفرمایان و دولت صورت نپذیرد. (ادامه)
شمال نیوز : مهدی یزدان پناه، معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی اظهار داشت: اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است. تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما مشروط به تصویب هیأت وزیران است
شمال نیوز : مهدی یزدان پناه، معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی اظهار داشت: اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.(ادامه)
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد. افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای سوری خود با تشریح تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در قبال جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز و جنایتکار اسرائیل قطعی است ....(خبر)
(ادامه)
کسب‌وکار‌ها باید حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت شناسه یکتا دریافت کنند و آنهایی که حداکثر دو سال پس از اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها، شناسه یکتا نداشته باشند از نظر قانونی، فاقد مجوز هستند. کسب‌وکار‌ها تا ۱۵ اردیبهشت ماه ملزم به دریافت شناسه یکتا هستند
کسب‌وکار‌ها باید حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت شناسه یکتا دریافت کنند و آنهایی که حداکثر دو سال پس از اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها، شناسه یکتا نداشته باشند از نظر قانونی، فاقد مجوز هستند.(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است. تأیید 3 مصوبه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق ایران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است.(ادامه)
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.» لشکر دکترهای بیکار؛ ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری در جست‌وجوی کار هستند
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.»(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند. کلیات لایحه ۲ روز تعطیلی در هفته و کاهش ساعات کاری ادارات تصویب شد
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد. در کشور ما عده‌ای هستند که آبرویشان را می‌برند اما کسی به داد آنها نمی‌رسد
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد.(ادامه)
آخرین تصمیمات در خصوص پرداخت سهام عدالت از طریق سایت سازمان اطلاع رسانی خواهد شد. پیامک واریز سود سهام عدالت جعلی است
آخرین تصمیمات در خصوص پرداخت سهام عدالت از طریق سایت سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت ۳، ۷ یا ۱۰ سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی‌ برای بازنشستگی در کشور نداریم. مردم فریبِ شرکت های بیمه خصوصی را نخورند؛ از بازنشستگی خبری نیست
شمال نیوز : این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت ۳، ۷ یا ۱۰ سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی‌ برای بازنشستگی در کشور نداریم.(ادامه)
خزعلی گفت: طبق مصوبه امروز هیات دولت، تمامی بانک‌ها موظف هستند که ضمانت زنان سرپرست خانوار را اعمال و به آن‌ها تسهیلات پرداخت کنند. اعطای وام به زنان سرپرست خانوار در دهک‌های پایین درآمدی
خزعلی گفت: طبق مصوبه امروز هیات دولت، تمامی بانک‌ها موظف هستند که ضمانت زنان سرپرست خانوار را اعمال و به آن‌ها تسهیلات پرداخت کنند.(ادامه)
مرتضوی گفت: حداقل حقوق و دستمزد را شورای عالی کار که متشکل از نمایندگانی از جامعه کارگری، کارفرمایی و سه نماینده دولت است مشخص می‌کند. حداقل حقوق و دستمزد کارگران را دولت تعیین نمی‌کند
مرتضوی گفت: حداقل حقوق و دستمزد را شورای عالی کار که متشکل از نمایندگانی از جامعه کارگری، کارفرمایی و سه نماینده دولت است مشخص می‌کند.(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است. آمریکا: نگران ادامه گسترش برنامه هسته‌ای ایران هستیم
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 144 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.